Lai varētu diskutēt ar CSDD speciālistiem, mums ir nepieciešama precīza informācija par to, kādas konkrēti ir gadījušās problēmas tehniskajās apskatēs. Ir vienošanās ar CSDD, ka apkopotā informācija tiks izmantota, lai izdarītu izmaiņas tehniskajās prasībās, kā arī lai organizētu atsevišķas TA „diskutablajiem” motocikliem, ja būs tāda nepieciešamība.
Ieteikumi tehniskajām apskatēm:
- tehniskās prasības, t.sk.motocikliem, var izlasīt www.csdd.lv – normatīvie dokumenti – noteikumi – pieņēmis Ministru kabinets – noteikumi par transporta līdzekļu tehnisko apskati – pielikums http://www.csdd.lv/documents/normativiedokumenti/noteikumi/mk/annex_466_81_48.pdf
- jāpaseko ar kādu vērtējumu (1, 2 vai 3) TA protokolā ir atzīmēts defekts
1.vērtējums – sīks trūkums vai bojājums, kas tieši neietekmē satiksmes drošību.
2.vērtējums – būtisks trūkums vai bojājums, kas ietekmē apkārtējo vidi vai var ietekmēt satiksmes drošību.
3.vērtējums – bīstams trūkums vai bojājums, kas apdraud apkārtējo vidi, cilvēku veselību, dzīvību vai satiksmes drošību.
- ja „1”, nav problēmu
- ja „2” vai „3”, tad jānoskaidro, uz kura KONKRĒTI tehnisko prasību punkta pamata un kāpēc tieši tā tiek novērtēta bīstamība satiksmes drošībai
- problēmu gadījumā nav vērts konfliktēt (inspektors dara savu darbu atbilstoši CSDD priekšrakstiem), bet ir jāsameklē maiņas vecākais, lai arī tas novērtē situāciju. Atbildes ir jāpiefiksē turpat uz protokola (piezīmes) vai kur citur.
- informāciju par problēmām jāatsūta Free Hawku Uģim ugis@tanders.lv.
Jāuzraksta noteikti, kur konkrēti ir mēģināts iziet TA, kādas bija problēmas, kā arī kurš konkrēti inspektors veica TA un kurš bija maiņas vecākais. Vēlama arī moča fotogrāfija.